Як правильно вибрати дизайн-студію

10-30-2019

У кожній дизайн студії яскраві, красиві рекламні плакати, кожна обіцяє краще, проте не варто надавати цьому великого значення. Важливо звернути увагу на більш практичні аспекти. Хочемо запропонувати вибрати https://savytskyydesign.com

Подивіться на досвід роботи студії та її фахівців.
Ознайомтеся з відгуками інших клієнтів студії.
Розгляньте прейскурант, порівнявши ціни кількох студій.
Досвідчений дизайнер, пропонуючи вам свій проект, обов’язково вникне в конструктивні особливості Вашого приміщення і запропонує реально здійсненне завдання для будівельника. Адже нерідкі випадки, коли тільки що закінчили інститут дизайнери пропонують цікаві, але фізично нездійсненні проекти. Важливо також, щоб проект був вам по смаку: навіщо терпіти інтер’єр, який вам не до душі?

В будь-якій пристойній компанії є зразки вже виконаної роботи. Їх публікують в інтернеті або зберігають в архіві, але будь-які відчутні джерела інформації повинні бути. Відрізнити роботу, взяту на просторах всесвітньої мережі, від дійсно виконаного проекту легко. Кадри цього проекту – це саме покрокова зйомка, що дозволяє в повній мірі уявити, чим саме займається дизайн студія. Якщо ж вони взяті з мережі, то це будуть просто красиві уривчасті знімки, ніяк між собою не пов’язані.

Важливим фактором при виборі дизайн студії є і відгуки клієнтів. В самому офісі можуть бути нагороди і подяки. У будь-якій компанії є книга відгуків і пропозицій. Звичайно, найзручніше пошукати відгуки в інтернеті. Ви можете також довідатися, звідки у студії з’являються клієнти. Якщо ви почуєте, що найчастіше їх наводять ті, хто вже був клієнтом тут, то це хороша студія з якісними послугами.

Ціни – ознака професіоналізму
На ціни слід звернути особливу увагу. Занадто низькі ціни зазвичай ставить починаюча студія, в якій дизайнери не мають достатнього досвіду, або ж у випадку, коли використовуються не дуже якісні матеріали. Однак не варто звертатися і в студії, де ціни явно завищені, якщо ви не хочете переплачувати: в таких студіях у вартість проектів часто включена націнка за гучне ім’я компанії.