На питання ” чого ви досягли в житті?”американський пенсіонер відповідає” достатку«, китайський пенсіонер – » багато дітей і онуків«, а російський пенсіонер – »пенсійного віку”.

Ось і ми з чоловіком, які досягли цієї мети, але вирішили, що все ще можемо працювати, зібралися впритул зайнятися своєю ділянкою, але… Поберегти здоров’я, що залишилося. І купили мотоблок.

Річ, хлопці, я вам скажу, в дачному господарстві незамінна! якщо раніше доводилося витрачати добу-дві на перекопування лопатою двох соток під город, то з мотоблоком на це йде 30-40 хвилин, але і це не єдина корисна функція мотоблока!

Мотоблок можна використовувати як засіб для переміщення вантажу!

Але при покупці причепа для мотоблока виникли непередбачені складності: всі наявні в продажу візки по ширині не проходили в нашу городню хвіртку. Виходу з даної ситуації було два-або переробляти весь паркан разом з хвірткою, або зробити візок за власними розмірами. З двох зол, як кажуть, вибирають менше (а ми не виняток), тому вибрали візок.

Забігаючи вперед, хочу пояснити, що фотографії зроблені в різний час: перші три, що показують етапи складання і зварювання, зроблені на початку квітня 2017 року, коли після сходу снігового покриву вночі випав сніг, що розтанув до обіду повністю, а наступні (детальні) зроблені в кінці квітня, коли і мотоблок, і візок вже використовувалися по повній програмі.

Отже, вибір припав на візок, але не просту, а самоскидну! для тих, хто не розуміє різниці між просто візком і самоскидним візком, поясню, що самоскидний візок це така, у якій передній борт піднімається і весь вміст візка звалюється через задній борт на землю, в яму або куди потрібно.

(5 квітня 2017 р.)

До справи! у перший день зварили підставу кузова з профільної труби 20 на 40 мм. Сторону квадратної рами по зовнішній стороні зробили 1,03 м, а по внутрішній 70 см.

висота кузова 35 см.

Всі зварювальні роботи чоловік проводив сам, і залізо гнув, і саморізи вкручував, хоча професія у нього зовсім не зварювальник, не монтажник, не кочегар і не тесля. Я ж виконувала роботу»принеси-подай-відійди”.

Фарбування профільних труб зробили після обіду 6 квітня, коли сонце прогріло повітря до температури вище 10℃ (про бортики розповім нижче). І вийшла у нас візок легка, зручна і прохідна в нашу хвіртку. видихнули!

Лавка для водія зроблена з дошки товщиною 40 мм, шириною 20 см.довжина лавки 1,06 м, з одного боку скіс.

Опорна ніжка зроблена для того, щоб візок міг стояти і без мотоблока.

положення ніжки під час руху

Перед початком руху мотоблока з візком гвинт виймається, ніжка піднімається і фіксується цим же болтом в іншому отворі.

Саморобний причіпний пристрій вози до мотоблока зроблено з профілю 20х40 мм, труби діаметром 20 мм і металевого стрижня діаметром 18 мм з наполегливою частиною.

Дно спорудили зі шматка металу від старого тракторного воза, знайденого на звалищі, товщиною 1,5 мм.

Борти зробили із залишків оцинкованого заліза товщиною 0,4 мм.

Два колеса від зламаної тракторної ворошилки розташовані по центру ваги візка.

Задній відкидається борт.

І система для фіксації борту (болт м8).

І, нарешті, кронштейн для фіксації кузова від перекидання.а для перекидання досить витягнути гвоздик, болт і злегка підштовхнути кузовок…

Ось такий самоскидний візок ми зварганили за два коротких весняних дні в квітні 2017 року на одному диханні. Минуло більше чотирьох років, стільки всього перевезено в кузові цього візка, що і не порахувати ні в кілограмах, ні в тоннах і, сподіваюся, що разом з мотоблоком husqvarna прослужить вона нам ще не один десяток років.