Однак ці розбіжності враження далеко просунутої, зони плавно переходять одна в іншу, а все, що оточує і пов’язує в єдине ціле сонячне світло, проникаючи через великі площі скління вікон, оснащених жалюзі.

В інтер’єрі переважають сучасність, бетон на стелі і стінах (збагачений тут і там про цеглу або пофарбовані в білий колір, відповідно), сталь прокладених під стелею, труб і листів покриття сходів, а до цього меблі, дизайнерські (зокрема, згаданий крісло проекту) або дивовижний журнальний столик у вигляді незавершеної голови), кілька ламп (зокрема, ця авторства Березня), кілька сучасних картин родом з традицій, зокрема, висока графіка, виконана відомим художником стріт-арту. Картина була написана інтуїтивно, був пофарбований на місці, протягом одного дня. Менше графіки були зроблені колега по цеху Павла, оригінальні вимикачі освітлення, дрова для каміна і грайливий відбиток чотирьох рук на сходах. Все продумано архітектором і його дружину. – Ми любимо сирі і натуральні матеріали ,- зізнається Роберт Яворський. – Мучить нас надмірне тонка настройка і утеплення інтер’єру на силу. Сонячне світло ж про нього піклується в достатній мірі. А найкращим для нього тлом є матові і однотонні кольори.

В напрямку від станції метро causeway bay

На другому поверсі розташовані згадані раніше дві кімнати для дітей, разом з ванними кімнатами. Там дизайн більш традиційний, зі стінами, обробленими штукатуркою менше ніж на білий колір і з дерев’яною підлогою. Вид з вікон поверху повинна в майбутньому стати про великий сад, оформлений на самому. Поки його покриття з усіх сторін представляє собою шар, яскравих, дрібних каменів, на думку південь Європи.