Здрастуйте , шановні авіамоделісти. Сьогодні я хочу звернути вашу увагу на авіамодель з крилом зворотної стрілоподібності. Ця модель вже не перша, побудована за цією схемою, пізніше я розповім про інших моделях.

Це тема дуже цікава і велика і я, більш детально, зупинюся на ній наступного разу.не зміг втриматися від спокуси, що б не зробити авіамодель ось цього літака.

Я бачив кілька варіантів цієї моделі і простих, контурних і безліч об’ємних, але всі вони були на вмг.

Я вирішив зробити модель на імпеллері.взяв з інтернету креслення літака х-29, скопіював його з монітора на папір, вибрав потрібний масштаб, заміряв і проставив розміри. Вийшов ось такий робочий креслення.

Можна починати роботу.робити модель я вирішив з простої, гладкою, білої стельової плитки

Не обійшлося без використання декількох листів простий, листової підкладки під ламінат, товщиною 5 мм.

Всі деталі склеював універсальним, вологостійким клеєм «титан» , створеним спеціально для склеювання виробів з пінопласту.

Орієнтовні розміри моєї моделі.довжина-1335 мм. Розмах-1300 мм.імпелер – 70 мм.

Регулятор – 80 а,

Сервомашинки – mg90s.

Акумулятор – 4s 3700 mah.

З підкладки вирізав необхідні заготовки, для несучої площини крила, на якій будуть монтуватися всі деталі конструкції моделі.

Склеїв всі деталі в єдине ціле.

З стелі вирізав деталі , приміряв і почав склеювати.

Приклеїв зовнішню обшивку пго.

Змонтував бічні стінки носової частини фюзеляжу і перегородки.

Приклеїв бічні стінки воздуховода.

З пластикової пляшки вирізав скління кабіни, вклеїв фігурку пілота, змонтував кабіну.

Обтягнув носову частину фюзеляжу кольоровим скотчем.

Що б створити об’ємний профіль крила. Вклеїв кореневу нервюру і лонжерони. Використовував підкладку під ламінат, яку клеїв на ребро.

Кіт допомагає.

Змонтував зовнішню обшивку крила .

Обтягнув крила кольоровим скотчем, зробив напис.

На крилах вирізав елевони і навісив їх на паперовий, малярський скотч.

З двох шарів стелі склеїв кіль і приміряв на місце, підігнав.

Змонтував шасі. Стійки вирізав зі смуги алюмінію . Товщиною 2,5 мм і шириною 25 мм.

Шасі монтував на шматочки фанери, товщиною 3 мм, які приклеював на ті місця, де з іншого боку приклеєні такі ж шматочки фанери.

Перш ніж встановлювати імпелер на місце, подовжив вихідне сопло.

Змонтував хвостове оперення.

Змонтував сервомашинки, вклеїв кабанчики на елевони, під’єднав тяги.

Ось так працюють елевони.трохи змінив зовнішність фюзеляжу біля кабіни.

Перший вихід моделі на снігову зпс.

Проба роботи імпеллера.

Модель вийшла!

Мені вона дуже сподобалася.

На цьому прощаюся з вами.до побачення, ваш валеріан самодєлкін.

Ставайте автором сайту, публікуйте власні статті, описи саморобок з оплатою за текст.детальніше тут.