Привіт, шановні авіамоделісти. Сьогодні я розповім вам про створення експериментальної моделі літаючого крила «білий парус» за мотивами легендарної моделі сергія александрова «ciberlarus»

До мене в село приїжджав сергій александров мій друг, учитель і наставник, зі своїми авиамоделями, одна з них ал-609 домінатор: http://www.alexandrov-jets.ru/proekty…,

Дивлячись на авіамодель сергія александрова “ciberlarus”, неможливо було не закохатися в неї і мимоволі виникло бажання зробити таку ж. Не випадково і назва моєї моделі співзвучна з моделлю сергія.

Звичайно на електроніку для вертикального зльоту грошей у мене немає, але чому б не зробити звичайне лк ? можна навіть з імпеллером!і так- “білий парус”!спочатку зробив кілька фотографій, що б мати уявлення про габарити моделі, так як креслень ніяких немає!

Поки вирішив відмовитися від установки імпеллера і зробити модель з вмг (гвинто-моторна група)вибрав масштаб, зробив проміри і проставив всі розміри деталей.фотографія креслення не вийшла …

Габарити моделі.розмах – 1360 мм. Довжина-700 мм. Мотори 2шт. – 2212 1400kv

Регулятори 2 шт. – 60 а.

Гвинти 2 шт. _ 10 х 4,5

Акумулятори 2 шт. – 3s 1500 mah

Сервомашинки – mg90s.

Матеріалом для моделі я взяв лист утеплювача «піноплекс», товщиною 20 мм. І стельову плитку товщиною 4 мм. Клей, як завжди “кін”.

Пушок, як завжди-допомагає.

Вирізав з утеплювача три заготовки, склеїв.

Почав обтягувати вийшло крило , стельової плиткою.вирізав елевони.

Вирізав і вклеїв бічні стінки фюзеляжу.

Елевони навішував на паперовий, малярський скотч.

Вирізав отвори для бічних балок.змонтував бічні балки.

Вирізав і змонтував кілі на кінцях крила, вони помітно підвищують аеродинамічні характеристики крила.до речі, їх вперше застосував берт рутан.

у конструкціях літаків берта рутана з’явилося нововведення-вінглети на краях крил. Їх також називають крильцями уиткомба.подібні елементи потрібні для подолання специфічного індуктивного опору, яке утворюється на кінцях крила в польоті. Повітря закручується там в маленький смерч і чинить тиск на верхню площину, знижуючи підйомну силу літака. Підняті майже вертикально, вінглети зменшують розмір завихрень, і вони вже не тиснуть безпосередньо на крило. Зараз подібні конструкції-різного роду законцовки крила-можна зустріти майже на будь-якому авіалайнері.

Вклеїв шматочки оргалита (двп), товщиною 4 мм в бічні балки і змонтував на них мотори.

З смужки алюмінію, товщиною 2 мм і шириною 30 мм випиляв стійки шасі. Колеса встановив, які залишилися від старих авіамоделей.

Почав обтягувати модель кольоровим скотчем.

Зробив написи. Перша фотографія з новонародженою!приймаю привітання!

Не обійшлося без помилок. Неправильно приклеїв букву е.

Виправив.

Хотів робити нижню секцію фюзеляжу, але так, як я вже змонтував шасі, вирішив відмовитися від цієї затії. Трохи змінив конструкцію фюзеляжу. Зробив знімну кабіну.

Відповідно до цт моделі, розмістив акумулятори.

Зробив пенали для установки акумуляторів.

Зробив вирізи в нижній частині моделі, проклав дроти від моторів, зафіксував паперовим, малярським скотчем.

Ось таку камеру буду ставити.

Елевони навішені, кілі змонтовані починаю монтувати сервомашинки

Під’єдную тяги.

Ось так працюють елевони.

Ось так виглядає готова модель.

Трохи змінив розташування написів на моделі.

Кілька фотографій на сніговій зпс.

Підготовка до першого польоту. Перевірка роботи моторів.

Мотори працювали не синхронно. З’ясував причину-стояли різні регулятори-один на 60а, інший на 30 а .ось така експериментальна авіамодель у мене вийшла. Я так думаю, що експериментів з нею можна провести багато. На цьому моя розповідь закінчена.

До побачення. Ваш валеріан самодєлкін.